29 דברים שאני לא מבין

"תראה מה זה רמאים, במודעה היה כתוב במפורש שהחלה הבנייה בפרויקט"

"תראה מה זה רמאים, במודעה היה כתוב במפורש שהחלה הבנייה בפרויקט"

אני לא מבין למה אף אחד לא יוצא לרחובות במחאה על שכר הכדורגלנים.

אני לא מבין למה אין שעוני קיר במטוסים.

וגם פחי זבל, אם כבר מדברים.

אני לא מבין מי קבע שמותר לג'ון לנון ופול מקרטני להלחין על אל־אס־די, אבל אסור לטייסון גיי ואספה פאוול לרוץ על סטרואידים.

אני לא מבין ממתי מלחמה זה משהו שמתאמים מראש.

ואני גם לא מבין ישראלים שתובעים מנשיא ארצות הברית לצאת למלחמה בארץ אחרת, אבל לא תובעים מראש ממשלת ישראל לצאת לשלום בארץ שלו.

אני לא מבין למה נותנים לאנשים שלא יודעים לצייר קומיקס לצייר קומיקס.

אני לא מבין איך מדענים שמכירים רק את האורגניזמים של פלנטת ארץ קובעים בנחרצות שבלי מים לא יכולים להתקיים חיים.

אני לא מבין למה רופאים אמורים לעזור לאימהות שרוצות להרוג העוברים שלהן, אבל לא אמורים לעזור לזקנים שרוצים להרוג את עצמם.

אני לא מבין איך זה שהערך של האוטו שלי יורד כל שנה, אבל המחיר של הביטוח המקיף נשאר בול אותו דבר.

אני לא מבין מה זה קוונטים.

פייר, גם על משפט פיתגורס אני לא הכי סגור.

אני לא מבין למה סנה בוער והריון מן השכינה זה דת, אבל נשמות של חייזרים זה כת.

אני לא מבין הומואים שמתנהגים כאילו הם הומואים למחייתם.

אני לא מבין למה כולם מדברים על אמנון לוי.

אני לא מבין אנשים שמתנגדים לשירותי בריאות פרטיים אם כל חולה שמשלם באופן פרטי הוא חולה שיורד מהגב של המערכת הציבורית.

אני לא מבין איך אנשים אינטליגנטיים לא רואים ש"משחקי הכס" זה אופרת סבון.

אני לא מבין את ההומור של עוזי וייל.

אני לא מבין איך צביר שלם של התנהגויות לא טבעיות, בראשן סירוב של בעל חיים חזק לאכול בעל חיים חלש, זכה בעברית להגדרה "טבעונות".

אני לא מבין למה אנשים שרוצים לספח את השטחים לא מציגים תוכנית חומש של אפליה מתקנת לטובת הפלסטינים.

במחשבה שנייה, את זה אני דווקא כן מבין.

אני לא מבין אנשים שלא מבינים מה הקטע בסנוקר.

או בהיפ־הופ.

אני לא מבין נשים שמסרבות להאמין בבעיות של דימוי גוף בקרב גברים. בעצם תנו לי לנסח את זה מחדש:

אני לא מבין נשים.

אני לא מבין איך זה שרוברט דאוני ג'וניור לא עשה תפקיד מוכוון־אוסקר מאז "צ'פלין".

אני לא מבין איך צמח יכול לא להיות חוקי.

אני לא מבין איך אני היחיד שמפריע לו שכמעט שום דבר לא בא יותר בצנצנת.

אני לא מבין מה אני אמור לעשות עם עצמי ביום שאחרי "שובר שורות".

ואני לא מבין איך מישהו שטעם אי־פעם אפרסק באוגוסט יכול לפסול באופן גורף את הסיכוי התיאורטי שיש אלוהים.

6 תגובות ל-“29 דברים שאני לא מבין

  1. כה מצוין. עד האפרסק באוגוסט שקצת מתנגש עם זה שאתה לא מבין נשים

  2. אני איתך לגבי עוזי וייל. לא רבים nth,bu מעיזים להיחשף P:

  3. אני איתך ב"אני לא מבין למה אנשים שרוצים לספח את השטחים לא מציגים תוכנית חומש של אפליה מתקנת לטובת הפלסטינים". ואני מאלה שרוצים לספח.

  4. אני לא מבין אנשים שמתנהגים כאילו הם לא מבינים למחייתם.
    ההימור שלי, בשבוע הבא טור: "ילד שלי", שיפתח במשפט: כשתהיה גדול גם אתה לא תבין למה אין שעוני קיר במטוסים.

  5. לגבי "אני לא מבין אנשים שמתנגדים לשירותי בריאות פרטיים אם כל חולה שמשלם באופן פרטי הוא חולה שיורד מהגב של המערכת הציבורית."
    כי החולה משלם באופן פרטי, אבל השירות שהוא מקבל בא (גם) על חשבון המערכת הציבורית.
    אתה יכול לשנות את זה ל"אני לא מבין למה אני מקבל פחות שירותים תמורת יותר מיסים – ומי מרוויח מזה".

  6. אני צופה התאבדות המונית ביום שאחרי שובר שורות.

כתיבת תגובה